Kroniki Peternolis- magia i tajemnice

rejestracja wylaczona

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2010-06-26 17:51:05

Dorian Alveren

Administrator

Zarejestrowany: 2010-05-16
Posty: 19
Punktów :   

Artefakty

Artefakty to magiczne przedmioty porozrzucane po całej krainie Sentericko. Chyba żaden nie leży w pobliżu miasta Peternolis. Nie ważne… Moc każdego z osobna tych przedmiotów nie jest bardzo silna. Lecz odpowiednio połączone dają siłę wielką. Małym przykładem jest to że gdy połączysz maskę tajemnicy z pierścieniem światła możesz dowiedzieć się jak zniszczyć zło lub jak unicestwić dobro. Te magiczne przedmioty są sprytnie ukryte i specjalnie zabezpieczone przed poszukiwaczami pragnącymi zagarnąć te wspaniałe skarby dla siebie. Oto lista artefaktów znanych Peternolińczykom z krótkimi opisami wyglądu i działania. Oraz z informacją o prawdopodobnym miejscu ukrycia.

Niektóre należą już do jakiś graczy. O tym kto ma dany artefakt dowiesz się w notatce pod każdym opisem magicznego przedmiotu



Te przedmioty są do użytku każdego gracza nawet takiego, który nie ma klasy magicznej.
Siła użycia artefaktu zależy od stopnia „siła użycia artefaktu”



Maska tajemnicy:
Maska tajemnicy to artefakt, który pozwala na poznanie jednej tajemnicy danej istoty. Można się dzięki temu dowiedzieć jakie plany knuje czy też o czym teraz myśli dana osoba. Bo właśnie tak dokładnie działa maska. O czym teraz myśli jakaś istota. Sam artefakt ten nie jest tak silny by dowiedzieć się o czym myślała wcześniej jakaś osoba czy też dowiedzieć czegoś niekoniecznie o jakieś istocie…
Wyglądem przypomina maskę, którą nosi Dorian Alveren lecz sam artefakt ma czerwone diamenty poukładane dookoła otworu pozwalającego patrzeć. Znakomicie pasuje do każdej twarzy ponieważ zmienia kształt od razu po dotknięciu jej przez jakąś osobę.
Legendy głoszą o kryjówce na Wyspie Hartomisosa na najwyższym szlaku górskim tej wyspy. Gdzieś tam jest jaskinia strzeżona przez Kamiennych Kapłanów którzy strzegąc wejścia do kryjówki zamienili się w marmurowe posągi.
Obecnie maskę posiada: BRAK

Pierścień światła:
Pierścień światła to artefakt, który pokazuje to co chce się zobaczyć. Lecz bez maski tajemnicy pokazuje same kłamstwa. Po połączeniu tych dwóch artefaktów czyli użyciu ich w tym samym czasie przez jedną osobę pokazuje to co chcemy ujrzeć i to w prawdziwym wydaniu. Bez żadnych kłamstw i zagadek.
Wyglądem przypomina złoty pierścień do o koła przyozdobiony zielonymi kamyczkami. Do dolnej części tego artefaktu przyczepiony jest złoty łańcuszek z kryształem od którego odbijające się promienie ukazują to co chcemy zobaczyć.
W mitologii zapisane jest że pierścień znajduje się pod górą Drominan w szlaku górskim Santoi. Pisano w niej o rzece które spada z tej góry tworząc zasłonę która przeszkadza w dostaniu się do artefaktu. Dorian Alveren korzystając z tej wskazówki odnalazł pierścień i to teraz on go posiada.
Obecnie pierścień posiada: Książę Dorian Alveren

Kolczyk Brenet:
Kolczyk Brenet to artefakt, o którym dowiedzieliśmy się najpóźniej. Nie posiada wielkiej mocy ale jak się dowiedzieliśmy już wcześniej- wiele artefaktów nie jest potężnych osobno. Przedmiot ten pozwala użytkownikowi na blokadę swoich uszu. Gdy jesteśmy na terenach dzikich syren mogą one nas uśpić swoim śpiewem więc dobrze mieć ten artefakt przy ręku.
Wyglądem przypomina kolczyk lecz jest on większy od zwykłych. Ma kształt okręgu do którego przyczepione są małe kły. Nie wiadomo jakich zwierząt ale są. Artefakt ten jest koloru brązowego i nie jest wykonany z drewna.
Najczęściej słyszy się o nim że znaleźć go można w Lesie elfickim. Gdzieś w głębi tych terenów gdzie dzień zamienia się w noc i krążysz wokół tego samego drzewa znajdziesz artefakt. Kolczyk Brenet wisieć będzie na jednym z gałązek wielkiego starego drzewa.
Artefakt należy teraz do: BRAK


Diamentowy łuk:
Artefakt diamentowy łuk jest bardzo potężnym przedmiotem magicznym. Dobrze użyty uwolni Cię z nieciekawych okoliczności. Otóż strzały tego artefaktu trafiają w człowieka czy też zwierzęcia i zamieniają go w marmur, diament, szmaragd czy też rubin. Małą podpowiedzią jest że w połączeniu z Pochodnią przeciwieństwa uwalnia kogoś z pod działania tego przedmiotu magicznego.
Wyglądem przypomina zwykły łuk ale jego strzały zakończone są niebieskimi kryształami.
Legendy głoszą że wojowniczy elf Soner bronił tego artefaktu. Walczył nim na wojnach a gdy wrogowie dowiedzieli się o sile tego przedmiotu zechcieli go. Najechali na siedzibę elfa który wiedział że w niepowołanych rękach artefakt ten będzie niebezpieczny. Strzelił on więc w siebie jedną ze strzał i zamienił się marmurowy posąg razem z łukiem i strzałami. Wszyscy myślą że jego posąg znajduje się w elfickim lesie.
Artefakt ten należy teraz do: BRAK

Lampa przeciwieństwa:
Lampa przeciwieństwa to najbardziej praktyczny artefakt. Potrafi odwrócić działanie przedmiotów magicznych. Mogę podawać wiele przykładów co można przywrócić. Lecz podam trzy. Gdy ktoś został zamieniony w kamień np. przez strzałę z z łuku diamentowego można przywrócić go do pierwotnej postaci dzięki lampie przeciwieństwa. Jeśli ktoś użyje kolczyka Brenet i w tym samym czasie uaktywni lampę użytkownik może słyszeć kilka razy lepiej. Jeśli ktoś został zamieniony w zwierzę artefakt ten odwróci zły urok!
Wygląd ma prosty. Przypomina lampę naftową z naszych czasów lecz w środku pali się zielony płomień. Ma drewniane zdobienia i szklaną obudowę. Można ją trzymać za uchwyt przymocowany do górnej części artefaktu.
Mitologia mówi jasno że strażnikiem lampy jest królowa pająków na wzgórzach diamentowych. Dostać się do kryjówki łatwo ale wygrać walkę ze strażnikiem i wyjść z tego cało nie jest łatwe.
Artefakt ten należy teraz do: BRAK

Posążek goryla:
Artefakt zwany posążek goryla daje niezwykłą siłę użytkownikowi. Postać nie zyskuje pokaźnych mięśni lecz podnosi ciężary kilkanaście razy od siebie cięższe, pokonuje silniejszych przeciwników i miauczy kamienie goła ręką.
Wygląd artefaktu jest taki na jaki nazwa wskazuje. To posążek przedstawiający goryla z podniesionymi rękoma. Stoi na gałęzi drzewa a pod nim wyłaniają się ręce. Symbolizują one siłę jaką dają użytkownikowi. Siłę setek rąk. Marmurowy artefakt z łatwością można złapać jedną ręką co ułatwia przenoszenie go. Jest dość lekki.
Posążek goryla ukryty jest prawdopodobnie gdzieś w głębinach rzek. Strzeżony jest przez dzikie syreny i hydry. Te stwory są bardzo silne i wytrzymałe a syreny podstępne i szybkie.
Artefakt ten należy teraz do: BRAK

Posążek pantery:
Posążek pantery to artefakt sprawiający iż użytkownik staje się kilka razy szybszy niż przedtem. Posiadacz nie zmienia swojego wyglądu. Po prostu jest obdarzony niezwykłą prędkością.
Posążek ten przedstawia biegnącą panterę wpośród wielu krzaków i drzew. Wykonany jest z marmuru- pięknie rzeźbionego. Pantera ma oczy zrobione z czerwonych kryształów a jej ciało pokrywa złoto. Jest bardziej dłuższa niż wysoka. Artefakt ten waży więcej niż posążek goryla czy sowy.
W mitologii zapisane jest że bóg zła przez przypadek stworzył ten artefakt. Pewien demon przeszkodził mu w pracy i zamiast nadać mu moc niszczenia nadał szybkości. Swoje dzieło ukrył gdzies w dalekich podziemiach. Dziś wiemy ze największym tunelem do podziemi znajduje się niedaleko lasu elfickiego. Być może wejście jest w środku wielkiego dębu?
Artefakt ten należy teraz do: BRAK

Posążek sowy:
Kolejny artefakt figurka o niezwykłej sile. Użytkownika tego artefaktu obdarza wielka mądrością i inteligencją w walce oraz w codziennych decyzjach. Pomaga w koncentracji i odprężeniu. Wycisza i pozwala do swobodnego i szybkiego myślenia.
Posążek przedstawia sowę z zamkniętymi oczyma siedzącą na gałęzi drzewa. Z liści wyłaniają się setki ust. Są otwarte i symbolizują hałas i krzyk. Natomiast spokojna sowa przedstawia swobodne myślenie. Jest wyciszona i nie przeszkadzają jej jakieś hałasy. Marmurowa figura nie jest cięższa od figury pantery a wielkością przypomina posążek goryla.
Powiadają ze artefakt ten uważany jest za bardzo potężny. Gdy jakiś wojownik zdobędzie dwa pozostałe i dołączy do tego ten artefakt stanie się niepokonany. Dla tego strzegą tej figury mnisi na wyspie Hartomisosa. Dziesiątki wojowników odda życie za artefakt. Wygrać z nimi nie łatwo ponieważ w zamian za strzeżenie tego bogactwa dostali jego siłę.
Artefakt ten należy teraz do: BRAK

Berło gwiazdy:
Ten artefakt uaktywnia się tylko w nocy lecz w tedy jego siła jest niewiarygodna. Potrafi oślepić blaskiem setek gwiazd. Czasem gdy użytkownik ma potężne użycie artefaktu może spalić ofiarę tym blaskiem.
Artefakt ten to złoty długi kij zakończony wielką kryształową gwiazdą. Każda z ramion tej figury zakończona jest złotymi igiełkami pobierającymi energię z gwiazd. Następnie przesyła do kryształu i tak siła jest kumulowana. Wystarczy wystrzelić. Berło jest długie ciężkie dla tego ze wykonane jest w głównej mierze ze złota. Na kiju widać napis: Przekleństwo demonów. Napisany jest w języku kodowym. Gdy niebo jest Zachmurzone wystarczy wypowiedzieć te słowa i energia się odrodzi.
Ten przedmiot magiczny jest uważany za bardzo niebezpieczny. Dla tego został tak sprytnie ukryty że nikt nie wie gdzie jest jego kryjówka. Dowiadujemy się o tym przedmiocie z opowieści i legend więc może być on zupełnie do naszego opisu niepodobny.
Artefakt ten należy teraz do: BRAK

Istnieje jeszcze więcej artefaktów. Lecz nigdzie nie ma o nich informacji. Może kryją się gdzieś obok was? Przyjmują wygląd zwykłych przedmiotów tak jak maska tajemnicy czy też pierścień światła. Poczytaj mitologie i historie Sentericko a może zdobędziesz wskazówki do dojścia prowadzącego prosto do tych magicznych przedmiotów.

Offline

 
... ... ...

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wizir.pun.pl www.am.pun.pl www.pomorskiotsii.pun.pl www.uwmmibm.pun.pl www.counterst.pun.pl