rejestracja wylaczona
Administrator
Czarodziej:
Telekineza: na początku gry każdy czarodziej posiada tę zdolność. Pozwala ona na początku przesuwać i podnosić przedmioty stosunkowo niewielkie. Po długich treningach moc się wzmocni.
Spowalnianie czasu: inaczej zamrażanie. Efekt użycia tej mocy jest następujący. Otóż po wykonaniu prostego gestu otworzenia dłoni dany przedmiot załóżmy który właśnie spada z biurka zatrzymuje się! Przestał spadać.
Iluzjonista:
Iluzja kształtu: to czar iluzjonisty pozwalający na zmianę kształtu danego przedmiotu. Z czasem siła tej mocy będzie rosnąć i osoba posiadająca tę klasę będzie mogła zmieniać wygląd swój i jakieś osoby.
Iluzja głosu i dźwięku: to iluzja, która pozwala na zmienianie głosy danej osoby lub też zamienienia dźwięku instrumentu. Z czasem iluzja będzie ewoluować i stanie się na tyle potężna że osobnik z tej klasy będzie mógł rozmawiać ze zwierzętami!
Mag:
Informacja: klasa ta nie ma żadnej zdolności na początku gry. Natomiast może używać zaklęć.
Szaman:
Pomoc demona: to zdolność, która przywołuje jakiegoś demona do pomocy w walce. Niestety gdy demon zostanie trafiony jakimś zaklęciem czy eliksirem lub zostanie uderzony mieczem znika. Moc ta marnuje wiele sił.
Nekromanta:
Kopiowanie magii: jest niezwykle przydatną zdolnością. Otóż pozwala na skopiowanie zaklęcia czy też zdolności i użyć ja tylko raz. Skopiować moc też można tylko raz na całą walkę. Z czasem moc będzie lepsza i użyć jej będziesz mógł więcej razy.
Kapłan:
Modlitwa słońca: to zdolność dzięki której używający jej spożywa energię słońca i ciska kulami ognia. W ten sam sposób zyskuje siły do walki. Do użycia tej zdolności potrzebne jest berło.
Modlitwa księżyca: używający tej zdolności spożywa energię z księżyca powodując tym samym że może podnieść przeciwnika w górę lecz nie może go przesuwać. To użycia umiejętności tej potrzebne jest berło i wcześniejsza modlitwa.
Druid:
Pan żywiołaków: zdolność ta jest bardzo potężna. Dla czego? Otóż jak sama nazwa już wskazuje pozwala na panowanie nad jednym żywiołakiem. Te stwory są bardzo agresywne i potrafią używać ataków związanych z ich żywiołem.
Zaklinacz:
Blokada: jest jedną ze zdolności zaklinacza. Lecz pozostałe odblokowują się po dłuższej grze. Umiejętność ta pozwala w magiczny sposób zablokować drzwi dzięki czemu nikt nie może ich otworzyć. Mogą ten czar rzucić także na kłódki, szuflady czy okna.
Paladyn:
Tarcza obronna: to umiejętność która tworzy kopułę nad tym wojownikiem chroniąc go przed magią klas magicznych.
Offline